مرکز اندیشه کوثر

دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی مشهد مقدس
مشخصات بلاگ
مرکز اندیشه کوثر

سلام علیکم
لاحول و لا قوه الا بالله
ان شاء الله با عنایت حضرت فاطمه سلام الله علیها، وبلاگ مرکز اندیشه کوثر زیر نظر تشکیلات محبان الزهرا (س) از تاریخ 7 اسفند 1399 مصادف با ولادت امام علی (ع) آغاز به کار می کند. امید است نگاه ویژه آن حضرت شامل حال این تشکیلات گردد و عنایات ایشان هادی و گره گشای راهمان باشد.
پروردگارا ما را برای خودت و برای راهت و برای نظام اسلامی و انقلاب مهدوی تربیت بفرما.
یا علی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

استاندارد خوزستان

درباره استاندار خوزستان یک نکته مشکوک وجود دارد که کمتر رسانه ای شده است. خوزستان از جمله استان های استراتژیک ایران است که تمرکز کرده بودند تا نا آرامی را در آن دامن بزنند . جالب اینجاست که همین استان استراتژیک و حساس هم به طور غیر عادی با نوعی از ناکارآمدی مدیران رو به رو شده بود . نکته‌ی جالب اینکه از استانهایی که بیشترین رأی رو به دولت آقای روحانی دادن این استان بود که بیشترین ضربه رو هم متأسفانه از این دولت خورد. بررسی هایی را در خصوص مدیران استان انجام دادیم و به یک نکته در خصوص آقای غلامرضا شریعتی رسیدیم . ایشان عضو سابق سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران بوده است.  حزبی که اعضای آن از بهزاد نبوی تا دیگران ، رفتارهای مشکوک و پرتناقضی (که پوشش دهنده ی اقدامات سازمان مجاهدین خلق (گروهک منافقین) بوده) را در کارنامه داشته اند.

شهید لاجوردی در خصوص مجاهدین انقلاب اسلامی و برخی اعضای آن یک جمله دارد و آن جمله این است که آنها از منافقین و مسعود رجوی خطرناک تر هستند. شهید لاجوردی یک هفته قبل از بازخوانی پرونده انفجار دفتر نخست وزیری (که ابهاماتی در خصوص نقش برخی اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از جمله بهزاد نبوی در آن وجود دارد ) به شکل مشکوکی در تهران به شهادت رسید...

دیروز روزِ عجیبی بود . جناحِ چپ رسما یکی از اعضای پر بحثِ سازمان مجاهدین را به عنوان رییس موقت جبهه اصلاح طلبان انتخاب کرد . عضو دیگر این سازمان هم با دستور روحانی برای سازمان استاندارد انتخاب شد.  به سران اصلاحات که دیگر امیدی نیست . اما سوالم از کسانی که به این جناح امید بسته اند این است : چه کسی به طور رسمی و علنی ، کلید این جبهه را به سازمان مجاهدینی ها سپرده است ؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی