مرکز اندیشه کوثر

دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی مشهد مقدس
مشخصات بلاگ
مرکز اندیشه کوثر

سلام علیکم
لاحول و لا قوه الا بالله
ان شاء الله با عنایت حضرت فاطمه سلام الله علیها، وبلاگ مرکز اندیشه کوثر زیر نظر تشکیلات محبان الزهرا (س) از تاریخ 7 اسفند 1399 مصادف با ولادت امام علی (ع) آغاز به کار می کند. امید است نگاه ویژه آن حضرت شامل حال این تشکیلات گردد و عنایات ایشان هادی و گره گشای راهمان باشد.
پروردگارا ما را برای خودت و برای راهت و برای نظام اسلامی و انقلاب مهدوی تربیت بفرما.
یا علی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۱۶ خرداد ۱۴۰۰

شورای نگهبان

صحبتهای دیروز رهبری با عنوان «جفا به برخی کاندیداها که احراز صلاحیت نشدند»، ناظر بر گزارشی (حضور و تابعیت فرزند علی لاریجانی در آمریکا) بود که یکی از دستگاه های امنیتی به شورای نگهبان ارسال کرده بود و در رسانه های غیررسمی دست به دست شد، نه اصل عدم احراز صلاحیت لاریجانی.

متاسفانه صادق آملی لاریجانی که در روز بعد از اعلام صلاحیت ها با بیانیه تند شورای نگهبان را که خود عضوی از آن است به باد انتقاد گرفت با نقل اطلاعات از جلسات شورا در رسانه ها زمینه را برای این بی اخلاقی فراهم کرد تا اصل ماجرای عدم احراز صلاحیت برادرش به خاطر هشت مورد اصلی دیگر پنهان بماند!

تنها دقایقی پس از سخنان رهبری، کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با دستپاچگی با انتشار یک توییت سخن از «حکم لازم الاتباع رهبری»، «خطای شورای نگهبان» و «رای جدید شورا» به میان آورد!

درحالی که دو روز بعد از اعلام نتایج صلاحیت ها رهبری صریحا در این خصوص موضع گرفته و بر اقدام قانونی شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها تاکید کرده بودند اما این توییت جناب سخنگو فضای هجمه علیه شورای نگهبان و تثبیت ادعای دروغین جریان اصلاحات و برخی اصولگرایانِ همراه با لاریجانی مبنی بر لزوم تایید صلاحیت لاریجانی توسط شورا براساس صحبتهای رهبری را رقم زد.

اما لاریجانی که بازیگر ماهری در صحنه سیاست است طی نامه ای به رهبری تلاش کرد صحبتهای وی را تحریف و مصادره به مطلوب کند! لاریجانی در این نامه رهبری را بابت «تاکید بر رفع ظلم و جفایی که در بررسی صلاحیت وی رخ داده» تحسین کرده و وی را حق طلب خواند!

درحالی که تاکید رهبر انقلاب بر لزوم دلجویی از کاندیدای مذکور به منظور انتشار اطلاعات خلاف واقع درمورد خانواده وی در فضای مجازی بود نه عدم احراز صلاحیت‌‌اش توسط شورای نگهبان!

دراین فضای غبارآلود برخی اصولگرایان نیز با سوار شدن بر این موج، هم به شورای نگهبان تاختند و هم زمینه را برای مظلوم نمایی بیشتر لاریجانی فراهم کردند.

بعنوان مثال عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان با طعنه به شورا در توییتی نوشت: چرا در بیانیه شورای نگهبان اثری از اعاده حیثیت و جبران خطا نسبت به لاریجانی دیده نمی شود؟!(قریب به مضمون) و یا پرویز امینی تحلیلگر سیاسی اصولگرا ضمن لزوم تغییر ساز و کار انتخابات، مردم سالاری، شفافیت، قواعد حاکم بر انتخابات و پاسخگویی شورای نگهبان را زیرسوال برد و در توییتی دیگر مدعی بی عقلی مذهبی ها در سیاست و حکمرانی شد!

یا زمانی که محسن مهدیان سردبیر خبرگزاری فارس در برنامه ی زنده می آید و به صورت کاملا شفاف از علی لاریجانی دفاع و حمایت می‌کند.

القصه اینکه به زبان ساده باید عرض کنم آقایان زمان پدر خوانده بازی یا پاس کاری قدرت بین اصولگرایان و اصلاح طلبان به سر آمده ، تمام کنید این مسخره بازی را، باور کنید حنای شما دیگر رنگی ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی