مرکز اندیشه کوثر

دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی مشهد مقدس
مشخصات بلاگ
مرکز اندیشه کوثر

سلام علیکم
لاحول و لا قوه الا بالله
ان شاء الله با عنایت حضرت فاطمه سلام الله علیها، وبلاگ مرکز اندیشه کوثر زیر نظر تشکیلات محبان الزهرا (س) از تاریخ 7 اسفند 1399 مصادف با ولادت امام علی (ع) آغاز به کار می کند. امید است نگاه ویژه آن حضرت شامل حال این تشکیلات گردد و عنایات ایشان هادی و گره گشای راهمان باشد.
پروردگارا ما را برای خودت و برای راهت و برای نظام اسلامی و انقلاب مهدوی تربیت بفرما.
یا علی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بیایید جهان و انسان‌هایش را اینطور تصور کنیم. زمینی هموار داریم که انسان‌ها، حکم لامپ‌های روشنی را دارند که سرتاسر این زمین را پر کرده‌اند. این چراغ‌های روشن، این ضمایر نورانی در معرض خطر هستند که خاموش شدن هر کدامشان یعنی خاموش شدن این زمین. حامیان تاریکی، تمام تلاششان را می‌کنند برای خاموش کردن این چراغ‌ها و در سوی دیگر علاقه‌مندان به روشنایی قرار دارند که باید بایستند و محافظت کنند از منابع نور...

تمثیل نور و ظلمات را خداوند در سوره بقره آورده است: «خدا یاور مؤمنان است. ایشان را از تاریکی‌ها به روشنى مى‌برد. ولى آنان که کافر شده‌اند طغیان‌گران یاور آنها هستند، که آنها را از روشنى به تاریکی‌ها مى‌کشانند.»

🔴اکنون این چراغ‌های روشن و ضمایر پاک انسانی که نشأت گرفته از نور واحد هستند، در معرض سنگ‌های عصیان‌گرانند. این چراغ‌ها محافظ می‌خواهند. همیشه این جمله تکراری را می‌گفتیم که «چرا ما فقط برای خودمان جلسه می‌گذاریم؟» و پاسخ همینجاست؛ تا نگذاریم که چراغ‌ها شکسته و خاموش بشوند!

🔴کلیپ جدید ساسی مانکن نشان داد که کفر با تمام قوا به میدان آمده! یکی با ابزار موسیقی، دیگری با شهوت، آن یکی با شکم‌پرستی حیوانی و دیگری با تنبلی و سرخوشی و آن یکی با طمع و پول پرستی. دیدید که چطور ابراهیم حامدی یا همان ابی را که چپ و راست به ما به عنوان نماد موسیقی متعالی معرفی می کردند با عکس یادگاری با ساسی مانکن و گذراندن عروسی فرزندش با او، برایش رپورتاژ آگهی رفت؛ دیدید که چطور شادمهر عقیلی که او هم نماد هنر ارزشمند بود، طمع را به ما تزریق کرد. بله؛ عصیان‌گران با هم و در کنار هم هستند. آنها سربازان ارتش شیطان هستند و ساسی مانکن هم سربازی‌اش را طی می‌کند.

🔴اما در جبهه حق، در جایی که ما نیازمند محافظان چراغ‌های پاک فطری هستیم وضعیت چگونه است؟ اگر ما وسط جنگ میان حق و باطل هستیم، چرا کنار هم و با هم نیستیم؟

🔴چرا اینطور به ماجرا نگاه نمی‌کنیم که مثلا علی‌اکبر رائفی‌پور، ۱۰۰۰ چراغ را محافظت می‌کند، علیرضا پناهیان ۵۰۰۰ هزار چراغ و حسن عباسی مثلا ۸۰۰۰!؟ آیا در جنگ نظامی، آنکه کلاشینکف در دست می‌گیرد را کنار می‌گذارند و فقط تک‌تیرانداز وارد عملیات می‌کنند؟

🔴ماجرای ساسی مانکن نشان داد که ما نیاز داریم، حتی برای خودمان، برای ما جماعت ریش‌دار و یا چادری هم مدام و مدام کار کنیم و نگوییم و نپرسیم تاثیرش کجاست؟ ما نیاز داریم به اینکه محافظان این چراغ‌ها را کنار نگذاریم! کنار گذاشتن هر کدام از اینها، یعنی نابودی چراغ‌های بیشتر! سربازان خود را نکشیم...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی