مرکز اندیشه کوثر

دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی مشهد مقدس
مشخصات بلاگ
مرکز اندیشه کوثر

سلام علیکم
لاحول و لا قوه الا بالله
ان شاء الله با عنایت حضرت فاطمه سلام الله علیها، وبلاگ مرکز اندیشه کوثر زیر نظر تشکیلات محبان الزهرا (س) از تاریخ 7 اسفند 1399 مصادف با ولادت امام علی (ع) آغاز به کار می کند. امید است نگاه ویژه آن حضرت شامل حال این تشکیلات گردد و عنایات ایشان هادی و گره گشای راهمان باشد.
پروردگارا ما را برای خودت و برای راهت و برای نظام اسلامی و انقلاب مهدوی تربیت بفرما.
یا علی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۱۸ خرداد ۱۴۰۰

الصادقُ الأمین

دوست عزیز لبنانى‌ مان تعریف مى‌کرد از یکى از شاعران جوان لبنانى که چند سال پیش توفیق حضور در محفل نیمه‌ى رمضان شعرا با رهبر انقلاب را پیدا کرده بود پرسیدم چه حس و حالى داشتى؟ شاعر لبنانى گفته بود وقتى براى اولین بار با السید القائد روبه‌رو شدم، تنها عبارتى که به ذهنم خطور کرد این بود: الصادقُ الأمین.

چند روز پیش حضرت آقا در یکی از فرازهای بیاناتشان خطاب به کاندیداها فرمودند: «با مردم باید صادق بود.» الحق و الإنصاف مصداق بارز و تام و تمام عمل به این توصیه، خود حضرت آقاست. میزان صداقت آقا با مردم براى خیلى‌ها قابل فهم نیست. آقا در برابر مردم، خود خودشان هستند؛ حرفى که به آن اعتقاد ندارند را نمى‌زنند؛ کارى که به آن اعتقاد ندارند را نمى‌کنند؛ حتى در کوچکترین امور، دقت دارند که بازیگرى نکنند و جز آنچه که واقعا هستند ننمایند.

فقط یک مثال مى‌زنم که شاید نشنیده باشید. حتماً دیده‌اید که حضرت آقا نکات و محورهایى که مى‌خواهند در سخنرانى بیان کنند را معمولاً روى کاغذى مى‌نویسند و در میان سخنرانى به آن نگاه و مراجعه مى‌کنند. یکى از بزرگواران براى ما تعریف مى‌کردند که چند سال پیش، دست‌اندرکاران ضبط تلویزیونی پیام نوروزى رهبرى به جهت ملاحظات هنری و براى به هم نخوردن کادر تصویر در اثر بالا و پایین شدن سر حضرت آقا موقع نگاه کردن به کاغذ، به ایشان پیشنهاد کرده بودند که مانیتورى در مقابل ایشان قرار دهند و نکات روى کاغذ را عینا به مانیتور منتقل کنند و اصطلاحا با "اتوکیو" کار را پیش ببرند. اما این پیشنهاد با مخالفت قاطع حضرت آقا مواجه شده بود و ایشان قریب به این مضمون فرموده بودند: مردم که نمى‌دانند من دارم از مانیتور استفاده مى‌کنم و گمان مى‌کنند که من بدون مراجعه به یادداشت دارم اینطور مسلّط و پشت سر هم صحبت مى‌کنم؛ و این خلاف صداقت است.

قطعاً این حجم از صداقت و پرهیز از بازیگرى، در دنیاى پر از دروغ و تزویر سیاست معاویه‌ وارى که دنیاطلبان براى خود ساخته‌اند به هیچ وجه قابل درک و تفسیر نیست. این صداقت، انسان را فقط به یاد انبیاء و اولیاء صدّیق الهى مى‌اندازد و با هیچ مثال دیگرى قابل مقایسه نیست. خدا را بابت نعمت رهبر صادق امینی همچون حضرت آقا شاکر باشیم و إن شاء الله در انتخابات هم به صادق‌ترین و امین‌ترین کاندیدا رأى دهیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۸
مرکز اندیشه کوثر

انتخابات

کاندیدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی