مرکز اندیشه کوثر

دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی مشهد مقدس
مشخصات بلاگ
مرکز اندیشه کوثر

سلام علیکم
لاحول و لا قوه الا بالله
ان شاء الله با عنایت حضرت فاطمه سلام الله علیها، وبلاگ مرکز اندیشه کوثر زیر نظر تشکیلات محبان الزهرا (س) از تاریخ 7 اسفند 1399 مصادف با ولادت امام علی (ع) آغاز به کار می کند. امید است نگاه ویژه آن حضرت شامل حال این تشکیلات گردد و عنایات ایشان هادی و گره گشای راهمان باشد.
پروردگارا ما را برای خودت و برای راهت و برای نظام اسلامی و انقلاب مهدوی تربیت بفرما.
یا علی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۳ فروردين ۱۴۰۱

حقوق بشر سلبریتی ها

بعد از اظهار نظرهای مسخره ی خواننده ی به اصطلاح معروف (ابی) راجع به خلیج فارس و کشورهای حوزه‌ی خلیج، چند سوال برایم بوجود آمد که چند خطی با شما به اشتراک می‌گذارم.

پس حقوق بشر ، کودک مجرم و بن سلمان متجدد چی شدند؟

چند روز پیش بنا به اعلام رسمی رژیم آل سعود ، ۸۱ نفر از جمله ۴۰ شیعه بنا به جرم هابی که اعلام نشده ، گردن زده شده و رکورد گینس در اعدام افراد طی یک روز شکسته شد؟!

گفته می شود یکی از این افراد کودکی بوده که در سال ۲۰۱۲ و در سن ۱۳ سالگی دستگیر شده و اینک در ۲۲ سالگی گردن زده شد.

پس کجا هستند سازمان های حقوق بشری و کمیته های عفو بین الملل و  کمیسیون حقوق بشر و همه رسانه هایی که مدام از مجرمان و  تروریست هایی که در ایران به جرم قتل و غارت دهها و صدها و هزاران نفر از مردم بیگناه محاکمه شده و می شوند از ماهها قبل ، حمایت کرده و اشک تمساح می ریزند؟

کجا هستند آن به اصطلاح فعالین حقوق بشر و آزادی و مخالفین با اعدام در جهان که برای مجازات یک مرتکب قتل عمد یا قاچاقچی دهها تن مواد مخدر و یا تروریست مردم کوچه و خیابان ، گریبان چاک می کنند و عربده می کشند؟

کجا هستند آن شبه سلبریتی هایی مثل  ابراهیم حامدی ( ابی ) که فقط با صدای یک سوت از بلندگوهای بیگانه ، سر و دم تکان می دهند و به اصطلاح بیانیه صادر کرده و در  شبکه های مجازی ابراز انزجار می نمایند؟

کجا هستند آن جوگیرها و ذوق مرگ شده هایی که از بازی های آل سعود به رقص در آمده بودند و مرتب از آزادی های نمایشی اعطایی  بن سلمان مثال می آوردند ؟

یعنی همگی این افراد از این موجود مهیبی به نام آل سعود مواجب می گیرند؟

یا برخی هم بی جیره و مواجب هستند؟

بدا به حال ما و وا اسفا از این همه سفله گری و زبونی و بی غیرتی .... وا اسفا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی