مرکز اندیشه کوثر

دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی مشهد مقدس
مشخصات بلاگ
مرکز اندیشه کوثر

سلام علیکم
لاحول و لا قوه الا بالله
ان شاء الله با عنایت حضرت فاطمه سلام الله علیها، وبلاگ مرکز اندیشه کوثر زیر نظر تشکیلات محبان الزهرا (س) از تاریخ 7 اسفند 1399 مصادف با ولادت امام علی (ع) آغاز به کار می کند. امید است نگاه ویژه آن حضرت شامل حال این تشکیلات گردد و عنایات ایشان هادی و گره گشای راهمان باشد.
پروردگارا ما را برای خودت و برای راهت و برای نظام اسلامی و انقلاب مهدوی تربیت بفرما.
یا علی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

لاریجانی رحم اجاره ای ماست

توصیه های مهم سعید حجاریان به اصلاح طلبان در خصوص انتخابات 1400

سعید حجاریان توصیه‌های انتخاباتی خود به اصلاح‌طلبان را به شرح ذیل اعلام (ابلاغ) کرد:

لاریجانی در نقش روحانی می‌تواند رحم اجاره‌ای ۱۴۰۰ اصلاح‌طلبان باشد و حتی در مواردی از روحانی همراه‌تر است. تکبر و نخوت روحانی گاهی اوقات کار را دشوار می‌کرد.

ما در این انتخابات به چند رحم اجاره‌ای نیاز داریم. یک رحم برای کاندیداتوری که لاریجانی است. یک رحم برای اختلاف افکنی بین رقیب که احمدی نژاد است. در این رابطه  سیدحسن خمینی جلسات خوبی با احمدی نژاد داشته و علیرغم اینکه ردصلاحیت او جدی است اما از جسارت و تهورش به نفع ما می‌توان بهره‌برداری کرد.

مشکل اصلی ما کینه شتری لاریجانی‌ها با احمدی نژاد است که توصیه من این است آذری جهرمی را برای حل و فصل بین این دو بکار بگیریم. آذری جهرمی باید سیگنال‌هایی برای احمدی نژاد ارسال کند که به نفع همه‌ی ماست در انتخابات پیش روی، احمدی نژاد، لاریجانی را تخریب نکند.

محمد جواد ظریف و عارف محلی از اعراب ندارند. نه جسارت دارند و نه سیاست. هر دو به شدت اهل عقب نشینی هستند و چه بسا با نهیبی قالب تهی کنند و رقیب اتفاقا بدش نمی آید یکی از این دو رئیس جمهور شود‌.

اگر احمدی نژاد ساختار را تضعیف کند و سرشکستگی در بین حاشیه نشین‌ها و لشگر قابلمه بدست ایجاد کند، و اگر سرمایه اجتماعی جریان چپ به کمک خاتمی و سید حسن خمینی و ناطق نوری و حتی یک پیام از مهندس موسوی موج ایجاد کند، لاریجانی حتما رئیس جمهور خواهد شد. کاهش مشارکت برخلاف تصور عمومی مربوط به سبد رای اصولگرایان خواهد شد و نه اصلاح طلبان.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی